Eindelijk...Tromø

12 oktober 2021 - Tromsø, Noorwegen

Anderhalf jaar later dan gepland lukt het ons eigenlijk om naar Tromsø te gaan. Deze reis was gepland medio maart 2020, maar door een virusje (waar ik de naam van ben vergeten) kon deze niet doorgaan.

Alle eerdere boekingen gelden nog, enkel concrete datums moesten we doorgeven. De heenvlucht was één met meerdere tussenstops (Frankfurt, Oslo) waardoor het een lange dag werd. Het was wel even wennen om op de luchthaven van Oslo je bagage op te halen, om nadien opnieuw in te checken.

Na de nodige administratie voor onze huurauto reden we richting Tromsø op ongeveer 15 minuutjes van de luchthaven. Het meeste bijzondere van de weg, was het lange traject in de tunnel met diverse rondpunten. Op het einde van de tunnel heb je het gevoel dat je een ondergrondse parking uit rijdt en opeens kom je terecht in Tromsø city. Snel inchecken bij Enter Viking hotel, en nadien snel een pizza gaan eten bij Pepe Pizza, en een eerste indruk op doen van Tromsø.