David

Reisverhalen:
Foto’s:

Over mij

Wat ooit begon als een droom om de "Mighty Globe" te ontdekken is ondertussen uitgegroeid naar een passie.  Het is ondertussen al een leuk lijstje geworden met de bezochte landen, waar ik vele intense momenten heb mogen beleven, culturen leren kennen, mogen proeven van het lokale leven.  Met andere woorden een onvergetelijke ervaring rijker.  Hierdoor mag ik me toch een "globetrotter" noemen.

De meeste reisverslagen zijn hier van reizen buiten Europa

Bezochte landen

Ik heb 46 landen (19%) bezocht:

Angola, Argentinië, Aruba, België, Bolivia, Botswana, Cambodja, Canada, Chili, China, Congo-Kinshasa, Costa Rica, Cuba, Duitsland, Ecuador, Frankrijk, Ghana, Griekenland, India, Indonesië, Kenia, Laos, Malawi, Maleisië, Mexico, Mongolië, Namibië, Nederland, Nepal, Noorwegen, Panama, Papoea-Nieuw-Guinea, Peru, Puerto Rico, Rusland, Singapore, Spanje, Tanzania, Thailand, Turkije, Verenigd Koninkrijk, Verenigde Staten, Vietnam, Zambia, Zuid-Afrika, Zweden.